קידום אתרי וורדפרס

לגוגל יש הרבה דרכים לקדם את המוצרים שלהם. יש להם צוות פרסומות, יש להם צוות שיווק, יש להם צוות הנדסה, ויש להם גם צוות תוכן. אבל צוות התוכן שונה מהצוותים האחרים כי הוא היחיד שלא יוצר כלום בפועל. זה רק כותב על מה שאנשים אחרים יוצרים. אסטרטגיית הקידום של גוגל אינה מוגבלת רק למוצרי גוגל. הם גם מקדמים מוצרים של חברות אחרות כדי לייצר לעצמן יותר הכנסות.

גוגל מקדמת את המוצרים והשירותים שלה במגוון ערוצים שונים

אלה כוללים את עמוד היוטיוב של החברה, המשמש למתן מידע על המוצרים והשירותים של גוגל בסרטונים, וכן על פלטפורמות המדיה החברתית שלה. לאחרונה, גוגל משתמשת בחשבון הטוויטר שלה כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלה בציוצים. גוגל מקדמת את המוצרים שלהם באמצעות מגוון ערוצים, כולל סרטוני יוטיוב ופלטפורמות מדיה חברתית כמו טוויטר. קידום אתרי וורדפרס בגוגל היא חברה שתמיד מחפשת דרכים חדשות להרוויח כסף. אחת האסטרטגיות האחרונות שלהם הייתה לקדם מוצרים ושירותים בתוצאות החיפוש. זו אסטרטגיה שהוכחה שהיא עובדת, מכיוון שאנשים נוטים יותר ללחוץ על המודעות מאשר על התוצאות האורגניות. בעזרת אסטרטגיה זו, גוגל יכולה לייצר יותר הכנסות על ידי כך שיקל על אנשים למצוא את מה שהם רוצים ולקנות אותו ממש שם. זה גם עוזר להם להקדים את המתחרים שלהם מכיוון שהם תמיד מציעים דרכים חדשות לייצר יותר הכנסות מבלי להשפיע לרעה על חווית המשתמש.

גוגל הייתה בחדשות מהרבה סיבות שנויות במחלוקת לאחרונה

מפיטורי ג'יימס דאמור ועד לגילויים האחרונים על אלגוריתם מנוע החיפוש שלה, קידום בגוגל הייתה באור הזרקורים. לאחרונה, גוגל עלתה שוב לכותרות כשהכריזה שהיא תשיק מסע פרסום במטרה לקדם את מוצריה. החברה אומרת שזו דרך "להראות כיצד גוגל יכולה לעזור לך להפיק יותר מהחיים". גוגל אומרת שהם רוצים להראות לקהלים חדשים מה הם מציעים עם הקמפיין הזה. הם גם רוצים אנשים שכבר מכירים את השירותים שלהם גוגל היא חברת מנועי חיפוש שנוסדה בשנת 1998. גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם ויש לו מגוון רחב של מוצרים, ביניהם Gmail, YouTube, Google Maps ו-Google Chrome. בספטמבר 2017, גוגל הודיעה שהם ישנו את הלוגו שלהם. הם גם הודיעו שהם יעדכנו את דף הבית שלהם כדי שיהיה מותאם אישית יותר עבור כל משתמש. לגוגל יש פלטפורמת פרסום בשם AdWords. פלטפורמה זו היא שירות פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) המאפשר למפרסמים להציג מודעות בגוגל ובאתרי השותפים שלה. זוהי צורה של שיווק מקוון מכיוון שאתה משלם כדי להיראות על ידי אנשים שמחפשים באופן פעיל את המוצר או השירות שלך.