נעלי ספורט – כי לקטנטנים מגיע חופש לרוץ

בחירת זוג נעליים אף פעם אינה פשוטה, גם אם מדובר בנעליים לילדים. הרבה מאוד פעמים אנחנו המבוגרים משקיעים המון זמן, אנרגיה וכסף על ביגוד והלבשה עבורנו אבל כאשר זה נוגע לילדים שלנו, אנחנו מסתפקים במועט וקונים להם מוצר גנרי. בכל מה שקשור אל נעלי ספורט לילדים אסור להתפשר! הרגל של הילד ממשיכה לצמוח ולהתפתח ועלינו לוודא שהצמיחה והגדילה הזו לא תופרע ולא חלילה תינזק. לצורך כך עליכם ללמוד על מבנה גופו של הילד שלכם ולרוכש לו זוג נעלי ספורט לילדים מתאימות, נוחות ומדויקות שהוא יוכל לרוץ בהם בצורה הכי בטוחה שאפשר!

למה זה חשוב לבחור נעל ספורט מדויקת עבור הילד שלכם?

אנחנו מכירים את זה שילדים צומחים מהר מדי בלי הפסקה, זה דבר מבורך. נכון, זה מקשה עלינו לבחור בגדים והנעלה כל פעם מחדש לעיתים תכופות למדי, אך זה חיוני ביותר. אל תתפשרו בכל הנוגע למידה מדויקת של ביגוד, כל שכן כאשר מדובר בנעליים. נעל סגורה ואדוקה על רגלו של הילד עלולה להגביל את תנועתו, לדחוק על הרגל יתר על המידה ולהפריע את גדילתה וצמיחתה התקינה חלילה. כל פעם מחדש עליכם למדוד את מידת כפות הרגליים של הילד שלכם ובהתאם לכך לבחור את זוג הנעליים שעולות עליו בצורה הכי מדויקת, למען בטיחותו.

לבחור מותג או לא?

בבואנו לרכוש זוג נעלי ספורט לילדים הדבר הכי חשוב זה לוודא כי הנעל מתאימה, בטיחותית ונוחה לילד ולא לשאול ולהטריד את עצמנו עם שאלות כמו מותגים או צבעים. זה מגיע אחר כך. קודם כל נוודא כי לילד לא נשקפת שום סכנה בשימוש בזוג הנעליים הספציפי שאנחנו בוחרים לו. יש לוודא כי הסוליה מתאימה ולא דוחקת מבפנים, שאופן המבנה של הנעל מותאם לדפוס הצעידה של הילד בזמן הליכה וריצה, וכמובן שהמידה תהיה מתאימה. אם לילד חשוב מותג וצבע מסוים, כמובן היענו לו אך לא לפני שאתם מוודאים כי המותג באמת שווה את זה מבחינה בטיחותית ובריאותית.

כנ"ל לגבי הצבע של הנעל – לפני שאתם בוחרים צבע נעליים התואם לצבע קבוצת הספורט הכיתתית של הילד, חשוב לוודא כי הנעל מתאימה לו. לא כל מה שעולה על ילדים אחרים בקבוצתו יתאימו למבנה גופו ורגליו.

עם או בלי שרוכים?

שאלה שהרבה מאוד אנשים שואלים את עצמם זה האם לרכוש לילד שלהם זוג נעליים עם שרוכים, סקוץ' או בטכניקת סגירה אחרת? זו שאלה כמובן שצריך לשאול את הילד, עד כמה הוא מעדיף דבר כזה או דבר אחר. שרוכים אפשר להדק יותר בצורה גמישה ועדינה יותר ממה שאפשר לעשות עם סקוץ' , אמנם זה קצת מסורבל, מועד לפרימת קשר וכמובן לוקח יותר זמן לנעול. נעליים עם סקוץ' בקלות אפשר לנעול אותם ולהתחיל בפעילות ללא בזבוז זמן. אמנם יש ילדים שיעדיפו נעלי שרוכים כי הן נראות טוב יותר עליהם, לעומת ילדים אחרים שיעדיפו עם סקוץ' כי השרוכים מקנים להם מראה מסורבל ומגושם יותר.

איך מודדים את הנעל לפני הקניה?

חיוני ביותר לא לקנות חתול בשק, ופשוט לבוא לחנות ולמדוד את הנעל בעצמכם. בקשו מהילד לעמוד, ללכת, לרוץ קצת בתוך החנות, לקפוץ ולבצע תנוחות ספורטיביות שונות על מנת לבחון את ההתאמה של הנעל על כף רגלו. גם אם אתם מוצאים זוג נעליים במחיר מבצע שווה ביותר באתר האינטרנט, חשוב מאוד לבוא בעצמכם לחנות ולוודא כי הזוג עולה על רגלי הילד ללא שום בעיות.

בחירת נעלי ספורט לילדים עושים בצורה חכמה!