חתונה זה בטבע שלנו

חתונות בטבע הופכות פופולריות יותר ויותר עם השנים ואנשים רבים נוטשים את האולמות הסגורים לטובת כיפת השמיים המרהיבה. ארגון חתונה בטבע אינו דבר קל כיוון שדורש ארגון של כל הדברים אותם תוכלו לקבל באולם אירועים כמו שולחנות ומקומות ישיבה ונקודות חשמל. 

אחד השירותים המאתגרים ביותר בארגון חתונה בטבע הוא בחירת שירות הקייטרינג. כולם יודעים שאוכל טוב הוא הדרך לליבם של אנשים ולכן כאשר האוכל לא טוב זה בעיקר הדבר אותו יזכרו מאירוע. בחירת שירות קייטרינג שאינו מתאים לחתונה בטבע יכול לגרום לתסכול רב לכל הצדדים. 

מה חשוב לדעת בבחירת קייטרינג לחתונה בטבע?

קייטרינג לחתונה זה אחד החלקים המורכבים לבחירה וקייטרינג לחתונה בטבע אף יותר. חתונה בטבע מצריכה התארגנויות שונות מאלה של אירוע באולם אירועים. לפני שבוחרים קייטרינג לחתונה בטבע תצטרכו לשאול את השאלות הנכונות. 

  • ניסיון – בחרו בחברת קייטרינג בעלת ניסיון בחתונות בטבע ועדיפות על אחת המתמחה בעיקר באירועים בטבע. חברה עם ניסיון תדע לספק את כל מה שצריך כדי שאחד החלקים הכי חשובים באירוע, האוכל, יהיה טעים וטרי. 
  • טעימות – לא בוחרים קייטרינג לפני שעורכים טעימות, אחריי הכל אתם תאכלו את זה. יש לבקש לטעום מהתפריט אותו ניתן להזמין לחתונה בטבע. כיוון שחתונה בטבע היא חתונה בתנאים שונים שלרוב מקשים על הכנת אוכל במקום לא כל המאכלים בתפריט יהיו אפשריים להזמנה. 
  • בקשו תיק עבודות – תיק העבודות של חברת הקייטרינג נותן הרבה אינפורמציה על החברה. הראשונה היא סוגי ההגשות. השניה, כיצד נראה האירוע. שלישית, הניסיון של החברה. חברה בעלת תיק עבודות המראה סוג אירוע הדומה לשלכם מעיד על נסיונה.
  • ציוד – חברת קייטרינג שמתמחה באירועים בטבע צריכה לספק את כל הציוד שצריך להכנת אוכל בטבע והבאתו טרי. בדקו מראש עם חברה שיודעת לעבוד בתנאי השטח שציינתם, עשו איתם אף סיור במקום כדי שביום החתונה לא תגלו שמשהו חסר. נוסף על כך, יש חברות המספקות ציוד מעבר לציוד הקייטרינג כמו מקומות ישיבה ועיצוב האירוע מה שיכול להוזיל עלויות. 
  • מחיר – מחיר קייטרינג בשטח משתנה מאירוע לאירוע. פרמטרים רבים כמו תנאי השטח, ציוד, תוספות, מספר אורחים ועוד מעלים או מורידים את המחיר. כאשר בוחרים קייטרינג לחתונה בטבע כדאי לקבל הצעת מחיר ולהיות גלויים לגבי התקציב כך שיוכלו לדייק לכם את האירוע לפי התקציב שלכם. 

קייטרינג תמרים זה הכי בטבע שלי

כשזה מגיע לחתונה בטבע קייטרינג תמרים הוא יותר מקייטרינג הוא מספק לכם הפקה שלמה. קייטרינג תמרים מתמחים באירועים בטבע ומספקת שירותים נוספים כגון, בדיקת המקום לפני האירוע לצורך דיוק הציוד אותו צריך, עיצוב מקום האירוע ואף עזרה בבחירת לוקיישנים מרהיבים למתלבטים. בקרו באתר קייטרינג תמרים ופנו לקבלת הצעת מחיר לחתונה בלתי נשכחת בטבע.