הנוער של היום הוא לא הנוער של פעם

רבים אומרים שהנוער של היום הוא לא הנוער של פעם והם צודקים. הנוער של היום נולד אל תוך הטכנולוגיה וזה לא כזה רע. הטכנולוגיה מאפשרת לילדים ובני נוער גם ללמוד יכולות שיעזרו להם בעתיד כמו תכנון, ביקורתיות, פתרון בעיות והמצאה וכל זה דרך למידת תכנות וסייבר. 

  • מה הם עושים כל היום במחשב?

ישנם ילדים שכל היום נמצאים ברשתות החברתיות, יש כאלה משחקים במשחקי מחשב ויש את אלה שמשתמשים במחשב כדי ללמוד אבל אין ספק שמחשב הוא חלק מחייהם של כל הילדים ובני הנוער ואי אפשר להתעלם מכך. הרבה הורים מפחדים להוסיף עוד שעות מסך לילדיהם עם זאת, נוכל להגיד לכם בביטחון שהוספת שעות מסך בצורת קורסי הייטק לילדים ונוער זו השקעה שתפתח את ילדכם בהווה ובעתיד. 

  • למי מתאימים קורסי הייטק לילדים ונוער? 

קורסי סייבר ותכנות מתאימים לכולם כל עוד זה מעניין אותם כיוון שאין דרישות סף מיוחדות אפילו לא צריך מחשב חזק ומתוחכם. מהחוגים הילדים אמנם לא יצאו מתכנתים מקצועיים או לוחמי סייבר אך יקבלו את נקודת הפתיחה הטובה ביותר להגיע רחוק. 

בני נוער שלומדים סייבר ותכנות במכללות ללימוד תכנות וסייבר לילדים אף מקבלים תמיכה והדרכה לקבלה לעבודה בחברות הגדולות וכך מתחילים את דרכם בעולם הייטק עוד מגיל צעיר. קורסי הייטק לילדים ונוער גם מהווים נקודת פתיחה מצוינת בהכנה לקבלה ליחידת הסייבר 8200 הנחשקת. 

  • מה לומדים?

ישנן חברות רבות בשוק אשר מציעות קורסי תכנות, האקינג וסייבר לילדים ונוער וכל אחת מציעה מגוון שונה של קורסים ודרכים ללמוד את אותו נושא. תכירו את חברת "שחקים" החברה שהיא מכללה לילדים ונוער שתכין אותם למקצועות העתיד ותהפוך כל זמן מחשב להזדמנות חדשה. 

הקורסים אותה חברת "שחקים" מציעה הם מגוונים ומדברים על תחומי העניין של הילדים שלכם כך שכל קורס הוא מפתיע, מלמד ומהנה. למידת מקצועות ההייטק יכולה להיות קשה והשימוש בתחומי העניין של הילדים הוא חשוב כדי שיוכלו ללמוד בצורה מייטבית לכן אצל ילדים תוכלו למצוא את הקורסים הבאים:

  • קורס תכנות במיינקראפט – מיינקראפט הוא אחד מהמשחקים הכי מפורסמים בהם הילדים משחקים כיום. מיינקראפט הוא משחק שכולו יצירה ובניית עולם מאפס. מיינקראפט מהווה בסיס נפלא להכרת שפות תכנות כגון  Python, Java ו Javascript.
  • קורס תכנות ברובלוקס – רובלוקס היא עוד אחת הפלטפורמות המפורסמות בהן הילדים משחקים. רובלוקס מאפשרת ליצור משחקים ולשחק במשחקים שאחרים יצרו. רובלוקס מאפשרת ליצור משחקים בתלת מימד וללמוד שפות תכנות המאפשרים זאת כך שילדכם יוכלו לבנות את המשחקים האהובים עליהם. 
  • קורסי סייבר לילדים ונוער – קורסים אלה מלמדים את יסודות הסייבר ותכנות ברמות שונות ומכינים את הילדים למקצועות בהווה ובעתיד.ילדים המסיימים קורסים אלה יוצאים עם פרוייקטים וארגז כלים עשיר בנושאי הסייבר ואבטחת המידע.