גם לך מגיע: כך תשמרי על סטייל בתקופת ההיריון

בין אם את מאלו שמבלות את תקופת ההיריון עם אנרגיה מתפרצת, בשילוב בין משרה מלאה, תחזוקת הבית ופילאטיס מכשירים, ובין אם מאלה שמקמטות את האף כנגד כל ניחוח אפשרי, מכירות מקרוב את האסלה וזקוקות להרמת רגליים ולמנוחה מרובה, מיתרון אחד בולט של התקופה לא ניתן להתעלם – יש לך לגיטימציה אמיתית ומגובה למלתחה חדשה של בגדים בסטייל שלא הכרת או שלא הרשית לעצמך קודם. אנחנו כאן כדי לנסות לעשות לך מעט סדר בנושא וגם בארון:

השליש הראשון

בשליש הראשון של ההיריון הגוף חווה את הפרדוקס אולי המתסכל ביותר – המשקל מצביע על עליה מתונה, הג'ינס האהוב והנוח לוחץ כל יום קצת יותר והחולצות הרחבות בצד שלו בארון פתאום כבר לא נראות כל כך גדולות עלייך. בשורה התחתונה: רואים שהשמנת אבל עוד לא בטוחים שאת בהיריון…

מהם הפריטים שאת חייבת בארון כבר עכשיו?
1. מכנסיים שחורים גמישים ומתרחבים באזור הבטן, רצוי מבד צפוף ואיכותי שניתן לשלב בכל לוק, גזרה בקווים ישרים המושכים את העין כלפי מטה.

2. גופיות ארוכות וצמודות כבסיס לחלק העליון או בעלות זכות קיום עצמאית – רצוי לבחור גופיות ססגוניות וחלקות שידגישו לוק צעיר ואופנתי ויבליטו את התפיחה הקלה בבטן שמעידה על החיים שבדרך.

3. חולצות מכופתרות קצרות, ארוכות, חלקות, משובצות, ממשי רך ונשפך, מפלנל חם, בהתאם ללוק הרצוי. לדוגמא חולצה מכופתרת וצמודה, בגוון סולידי ומבד אלגנטי, סגורה עד לחצי הדרך ומותירה הצצה חצופה לאזור החזה שזוכה למעמד משלו בהיריון או חולצה ססגונית וניגודית לצבע הגופייה מבד כותנה או פלנל דק, למראה יום יומי ולטשטוש אזור המותניים והאגן המתרחבים.

השליש השני

זה הזמן לסטייל ששמור רק להריוניות וכשמדברים על בגדי הריון בסטייל מדברים בעיקר על הגוף שרואים המעצבים בעיני רוחם – הבטן כבר בולטת וגלויה, עגולה ומוצקה, מחדדת את הרגליים הרזות לעומתה, החלק העליון זקוף והעור זוהר מההתרגשות שכבר ניכרת. אז המלתחה הקודמת שלך כבר לא ממש רלוונטית וגם הפריטים שקנית בתחילת ההיריון נראים לך פתאום כמו נאיביות אופטימית.

אז איזה פריטים חדשים צריכים לתפוס את מקומם בארון?
א. ג'ינס הריון:
כדי לחזור לתחושה הנוחה, למראה הצעיר הנצחי ולהשאיר את הלחץ, הנוקשות, הרוכסנים והכפתורים מחוץ לארון. את אלה מחליפה מעטפת בד רך וגמיש, ארוז בגומי נמתח ומתון, שיודע להתאים את עצמו למידות הגוף המשתנות ויישאר אתך עד הסוף ואולי גם כמה שבועות אחרי.

ב. חולצות בייסיק קשירה: שילוב מושלם בין חולצות טריקו במגוון סגנונות לגזרה מותאמת אישית באמצעות קשירה המתאפשרת בזכות שובל החולצה המתפצל. קשירה מעל הבטן תיצור חולצת בטן מחמיאה אשר שמה את הבטן ההריונית במרכז העניינים וקשירה אחורית או צידית להדגשת נשיות הגוף.

ג. חולצות מעטפת: חולצת שכבות אלגנטית וסולידית או היפית וססגונית, שדורשת מעט מיומנות בארגון ובהידוק במקומות הנכונים, מבליטה ומכסה באיזון מושלם ובעיקר מתאימה את עצמה לאזורי הגוף הנשיים המשתנים.

השליש השלישי

בשלב הזה הגוף כבר בדרכו לממדים המקסימליים שתגיעי אליהם כנראה, את החלק התחתון של גופך את לא ממש רואה ועיקר מה שמעניין אותך הוא ללבוש בגדים נוחים שלא צריך להיאבק בהם ולמשוך אותם מלמטה כלפי המכנסיים ומלמעלה כלפי מטה, חולצות.

זה הזמן לשמלות…
* שמלות טריקו רחבות
גמישות וחלקות ליום יום, בשילוב חגורת בטן רחבה ומעוצבת לסטייל, בשילוב תכשיט בעל נוכחות שישאירו אותך בעולם הנשיות, בכל מידה.

* שמלות מעטפת אלגנטיות מבדים רכים ונשפכים לעבודה ולאירועים לא מחייבים, בשילוב עליונית וסנדלי נוחות מעט גבוהים.

* אוברול שיושב בול – ולימים שבכל זאת מתחשק לך קצת חלק תחתון כדאי לנסות גם את האפשרות של אוברול ג'ינס למראה קלאסי ונצחי שמחמיא כמעט לכל בטן הריונית ולמעשה משמר את זכות הקיום שלו בזכות אופנת ההיריון הייחודית.

הריון