איך לומדים אנגלית בהנאה?

אחד מהדברים שאתם מצטערים עליו זה שאתם לא יודעים אנגלית? אומנם אתם יכולים להסתדר בחו"ל ולנהל סוג של שיחת חולין, אך בפועל, וויתרתם על לא מעט משרות בגלל שאתם לא שולטים בשפה? אם כך, עכשיו זה הרגע להבין: עבור הילדים שלכם אתם יכולים לדאוג לעתיד טוב יותר. אנגלית היא מסוג אותם הדברים שאף פעם לא מצטערים עליהם כשיודעים אותם. לכן זה לא משנה אם אתם מחפשים חוגים של אנגלית לגילאי 9-10 או שאתם מחפשים מסגרות אחרות שמיועדות לילדים צעירים יותר. מה שבטוח זה שבעתיד, כשהילדים שלכם כבר ידעו אנגלית וזה יעזור להם, הם יודו לכם על כך מאוד. להיות אנשי העולם הגדול זה אומר לא רק לנסוע לטייל, אלא זה גם אומר לדעת שפות, ואנגלית זו שפת מפתח. בעזרת אנגלית אפשר לדבר, לתקשר ולעבוד בכל מקום בעולם, אז איפה כאן הדילמה? אם תהיתם האם אפשר ללמוד אנגלית בהנאה, חשוב שתבינו: היום זה כבר אפשרי, ולא כדאי לוותר על כך.

ללמוד אנלית עם שירים ויצירה

לימוד אנגלית באמצעות שירים זה אחד מהכלים הכי משמעותיים שקיימים היום. למען האמת, אם נלך עוד צעד אחורה, אנחנו נראה שהילדים של כולנו לומדים הכי טוב באמצעות משחקים. לכאורה זה נראה שהם מבזבזים את הזמן, אך בפועל, זה לא במקרה שילדים קטנים, כבר מגיל שנה ושנתיים, משחקים ללא הרף. זו הדרך שלהם לחוש את העולם, להבין את החוקים שבו וללמוד עוד ועוד כלים חשובים. לכן, גם כאשר מדברים על בית ספר ללימוד אנגלית שאליו תרשמו את הילדים, כדאי יהיה לבדוק את שיטות הלימוד בו. לימוד אנגלית באמצעות שירים זו בחירה נכונה כי כולם אוהבים מוזיקה. כאשר לומדים אנגלית בעזרת כלים שגם ככה מדברים אלינו ושגם ככה אנחנו אוהבים ומתחברים אליהם – הלמידה הרבה יותר טובה. לכן זה לא מפתיע שהיום, בכל מה שקשור ללימוד אנגלית לגילאים צעירים, נעשה שימוש בשירים ובמגוון אדיר של משחקים.

החשיבות של למידה עם מורים מקצועיים

בין אם אתם חושבים על אנגלית לגילאי 9-10 ובין אם הילדים שלכם קטנים יותר, יש משמעות לעוד דבר אחר: המורה עצמו. זה לא סוד שאם תעשו חיפוש בגוגל, אתם תמצאו הרבה בתי ספר שמזמינים אתכם לשלוח אליהם את הילדים ללמוד אנגלית. עם זאת, לא כל בית ספר ללימוד אנגלית באמת מקפיד להעסיק את המורים הכי טובים שיש. חשוב להבין שהרבה פעמים מורה מסוים לאנגלית יכול להיות מצוין עם מבוגרים, אך לא תהיה לו שום גישה לילדים. יש לעניין הזה משמעות אדירה, כי מי שעומד מול הילדים שלכם, גם אם זה רק אונליין, חייב לדעת לדבר עם ילדים. הוא צריך לדעת להוביל אותם בדרך הלמידה בלי שהם בכלל ישימו לב שהם לומדים, ואם אפשר, רצוי שזה גם יהיה בהנאה. לכן יש לברר היטב מי המורים שילמדו את הילדים שלכם בסופו של דבר אנגלית, כי הרעיון הוא ללמד אותם בשמחה ולא שהם ירגישו שזו חובה.

לימודי אנגלית לילדים בצורה מקוונת

אם יצא לכם לשמוע על ילדים שלומדים אנגלית אונליין ואתם תוהים האם זה עובד, כדאי שתדעו: התשובה היא כן. זה עובד, ובגדול. בעידן שבו אנחנו חיים, ובמיוחד אחרי השיעור שהקורונה לימדה אותנו, לימודים מרחוק הם הפתרון. אתם לא צריכים להסיע את הילדים והם יכולים ללמוד אנגלית כשהם נמצאים בסביבה הבטוחה שלהם, כלומר בבית. מה שכן חשוב, זה לבחור בית ספר ללימוד אנגלית שהמורים בו מוכשרים בהעברת שיעורים בזום. חשוב לדעת איך לעמוד מול ילדים גם באינטרנט, איך לעניין אותם ובאיזה כלים להשתמש כדי ללמד אותם אנגלית בהנאה. לכן, אם תוכלו לקרוא כבר כעת מספר חוות דעת אודות בית הספר שאליו אתם רושמים את הילדים ללמידה מקוונת, זה מומלץ בחום.